24 Temmuz 2011 Pazar

Hep Böyle Olur Zaten

Üç günümüzü de böyle geçirdik. Okullar açılmadan önce Samara'yla alışveriş yapmak istedik. Ve Beverly Hills'e gittik. Chanel, Jimmy Cho, Bebe, Valentino, Louis Vuitton, De Beers, Juicy Couture ve daha milyonlarca mağaza...


-"Burası cennet gibi.."dedi Samara
-"Konyadan çok farklı.."dedim gülerek
-"Aaa şu elbiseye bak..!"dedi Samara. Bir sürü şey aldık.
-"Beverly Hills çok pahalı.."dedim
-"Ah...Ama çok güzel bir havası var.."dedi Samara
-"Ve yakışıklıları fazla yakışıklı.."dedim
-"Ve abur cuburları organik.."dedi Samara. Gezmeye devam ettik.Bir sürü şey aldık. Eve geldiğimizde iki yavru köpek bize koştu.

-"Justin.."dedim sevinçle
-"Köpeklere bayılıyorum.."dedi Samara. Bende çok sevinmiştim.
-"Kızlar köpek güzel kötü olan okul.."dedi Justin
-"Bizde gitmek istemiyoruz.."dedim
-"Hayır o değil. Okul üniform..."dedi Justin
-"Ne..?!!!"diye çığlık attı Samara
-"Hayır.."dedim
-"Gidiyor siz özel okul Özel okullar üniform. Devlet okullar serbest..."dedi Justin. Köpeklerle vakit geçirdik. Ve Justine veda ettik. Yarın okulun ilk günüydü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder