23 Temmuz 2011 Cumartesi

Büyük Buluşma

Uyandığım kuşların sesi geliyordu. Samara bornozuyla içeri girdi.
-"Gazeteye bak.!"dedi Samara ve gazete fırlattı. Gazetede ben, justin ve samaranın resmi vardı.! Ne resmimi vardı.?!
-"İnanılmaz..!"dedim
-"İyi mi kötü mü..?"dedi Samara
-"Bilmiyorum..."dedim. Paldır küldür aşağıya indik ve televizyonu açtık. Kanalları değiştirirken gözümüze çarptı.
-"Evet o kızla aramızda hiçbir şey yok sadece hayranımdı. Ve onunla küçük bir yemeğe çıkacağız bu kadar..."diyordu Justin magazin programında. Yıkılmıştım.
-"Piç.! Üzülme tatlım... Böyle demek zorundaydı.."dedi Samara
-"Odama çıkıyorum.."dedim ve ağlayarak odama çıktım. 15 dakika sonra elinde milkshakele Samara geldi.
-"Göz yaşlarıyla iyi gider..."dedi
-"Bugün gezmesek olur mu..?"dedim
-"Olmaz gece disco'ya akıcaz..."dedi Samara. Kabul etmek zorundaydım. Kapı sesi duydum.


-"Who are you..?"dedi Samara
-"Please open the door..."diyordu bir bayan
-"Merhaba.."dedi bir adam kapının arkasından. Samara kapıyı açtı.
-"Biblo nerede..?" dedi adam
-"Buradayım siz kimsiniz..?"dedim
-Lütfen bizimle gelin bizi Justin yollattı."dedi adam. Hızla aşağıya indim. Ferrari evimizin karşısında duruyordu. Samaranın kolundan tuttuğum gibi arabaya atladık. Kadın ve adamda bindi. Ne yaptığımı bilmiyordum ama mutluydum. Lüks bir gökdelenin önünde durduk. İçerisi daha da güzeldi. Herkes bizimle ilgilenmeye çalışıyordu.
-"Eskiden hep ünlüymüşüz gibi davran derdin bak şimdi öyle davranmak daha kolay.."dedi Samara. Bizi bir odaya götürdüler. İkimizinde saçlarını ve makyajlarını yaptılar. Çok güzel kıyafetler verdiler. Ben mavi giymiştim Samara siyah... Ünlü Kulisinde beklerken kapı çaldı ve ben açtım. Karşımda Justin duruyordu. Bana gülümsedi. Bir anda salak gibi olmuştum. Sadece gülümsedim Elimden tuttu. Uzun koridorda yürümeye başladık. Samarada arkadan koşturuyordu.


-"Hazır mısın..?"dedi Justin
-"Neye.?"dedim ve birden gözümün önünde şimşkeler çakmaya başladı. Veya fotoğraf makinleri. 100'den fazla muhabir ve kameraman gördüm. Gülümseyemeye çalışıyordum. Magazincileri atlatıp bahçeye çıktık. Ve tekrar arabasına bindik. Arabada  sigara çıkarttı.
-"Yanımda içme.!"dedim
-"Özür dilerim.."dedi ve söndürdü. İçki doldurdu. Samara'yla ben şok olmuştuk. Çok şık bir yerde durduk. En iyi masayı bize ayırmışlardı.
-"Zor olmalı..."dedim
-"Ne..?"dedi Justin
-"Yok bişey.."diye mırıldandım
-"Gazetelere yanlış bilgi vermişsin.."dedi Samara suyundan yudumlarken.
-"Onlar yanlışı severler..."dedi Justin.
-"İçmiş.."diye fısıldadı Samara kulağıma.
-"Bazen çok zor geliyor.!"dedi Justin
-"Anlıyorum.."dedim ve elini tuttum. Bana öyle hüzünlü baktı ki...
-"Herkes benim peşimde..."dedi Justin
-"Sizi anlamıyorum. Ünlü olmak istiyorsunuz ama hayranlarınızı reddediyorsunuz."dedi Samara sinirle
-"Çok zor Samara... Başına gelmeden o ağırlık duygusunu hissedemezsin."dedi Justin. Ve garsonu çağırdı
-"Bana kola.."dedim
-"Ben viski alayım.."dedi Justin
-"Bende şampanya lütfen.."dedi Samara. Koluna vurdum. İçkiler geldi.
-"Samara birde seninle uğraşmayalım."dedim
-"Ben sarhoş olmam tamam mı..?"dedi Samara.
-"Büyük buluşmalara.."dedi Justin ve kadeh kaldırdı. Gülümsedim ve kadeh kaldırdım.
-"Waoww.".diye mırıldandı Samara
-"Aç mısınız..?"dedi Justin
-"Ben değilim.."dedim Samara da başını salladı.
-"Evime geçelim.."dedi ve ayağa kalktı. Bizde peşinden gittik. Samara hafif sarhoş olmaya başlamıştı. Kadehini eline aldı ve restorantdan çıktı.
-"Gerizekalı bırak şu kadehi.!"dedim
-"Yaaa. Hahahaha.."dedi Samara. Arabaya bindik. Yokuşa tırmanıyor gibiydi. İnanılmazdı o ünlü "Hollywood" yazısının orasına tırmanmıştık. Bunu Starstruck'ta görmüştüm ama onlar bile tırmanmamıştı. Arabayı kenara çekti ve kapımızı açtı. Hollywood yazısının o'suna oturmaya çalıştı.

-"Dikkatli ol düşeceksin.!"diye bağırdım.
-"Merak etme.."dedi çok sakindi. Samarada gidip diğer o'ya oturdu. Bende yavaşça çıktım.
-"Çok güzeeel.."diye mırıldandım.
-"Bu benim en büyük hayalimdi.."dedi Samara. Ona bakıp gülümsedim. Biraz manzarayı izledik
-"Gidelim artık.."dedi Justin kendisi indi. Ve benimde elimden tutup inmeme yardım etti. Arabaya bindik.
-"Kızlar bana gidelim mi..?"dedi
Justin.
-"Aaa, bilmiyorum.."dedim
-"Olur.!"dedi Samara. Evi çok çok çok büyüktü. Güvenliği otoparkı açtı. Eve geçince anahtarı fırlattı.Parmağını şıklattı ve tüm ışıklar yandı. Beyaz bir odadaydık. Masa ve bar vardı. Mini dolaptan şampanya aldı.
-"Yeah.!"diye bağırdı Samara. Ayakta duramıyordu...
-"Biz içmeyelim. Eve gitmek istiyorum.."dedim
-"Ow tamam çıkalım o zaman.."dedi otoparka indik. Limuzini aldı ve şoförü çağırdı. Öne Samarayı bindirdik ve orada sızdı.
-"Bu gece çok güzeldi."dedim bana baktı ve öpmek için yaklaştı. Küçük bir öpücük kondurdu. Ve şoför kapımı açtı. Samarayı çıkarttım. Merdivenlerden çıkarken
-"İyi geceler Biblo.."dedi Justin
-"İyi geceler Justin.."dedim gülümseyerek. Eve girince zıplamaya başladım. Çok mutluydum. Samarayı odasına yatırdım ve gidip meyveli yoğurt aldım. Odama çıktım ve hayaller kurarken uyudum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder