23 Temmuz 2011 Cumartesi

Reklamlardan Sonra Devam Edecek.

-"Dün ben sızmışken neler oldu..?"dedi Samara .Yarı uyanıktım ama birden fırladım ve anlatmaya başladım.
-"Limuzinin kapısı yavaşça açıldı. Sonra ayağım yere dokundu ve son bir kez bakmak için Justine doğru yürüdüm. O güzel gözler... O harika tebessüm... Ve sonra neyse ki eve girdim."dedim ve öpüşmeden bahsetmedim. Kapı çaldı.
-"Ah merhaba..."dedi Justin
-"Merhaba.."dedim gülümseyerek çok şaşırmıştım.
-"Merhaba..."dedi Samara
-"Burada ne işin var..?"dedim gülümseyerek
-"Seni görmeye geldim.."dedi
-"Vay.."dedim
-"Yemeğe çıkalım mı kızlar..?"dedi Justin
-"Harika olur.."dedim
-"Vay güzel araba.."diye kıkırdadı Samara
-"Tanınmak istemedim.."dedi gülerek Justin
-"Seni her halinle tanırım.."dedim
-"Çünkü sen beni hissediyorsun.."dedi Justin
-"Romeo Romeo.! Ne..? İnek romeodan bahsediyorum. Hani şu üstüne binilen.."dedi Samara. Küçük sarı arabaya bindik ve küçük bir hamburgercide durduk. İçerisinde az kişi vardı ve herkes bizi izliyordu.


-"Cheeseburger.."dedi Justin
-"Me too."dedi Samara
-"Hamburger.."dedim bende ve beklemeye başladık. Yemeklerin tadı acaip güzeldi. Mcdonalds'ı geçtiğine yemin edebilirim.
-"California'yı gezmediniz mi..?"dedi Justin
-"Malesef.."dedi Samara
-"Tamam büyük gün yarın..Bugün kardeşimle ve annemle ilgilenmek zorundayım.."dedi Justin. Yemeği yedik ve bizi eve bıraktı.
-"California Beverly Hills'de evde oturuyoruz.."diye mızmızlandı Samara. Telefonum çaldı.
-"Merhaba Biblo Hanım. Kazandığınız California tatilinde olduğunuzu biliyoruz ama bir sorun çıktı. Bir haftalığına dönüp, 2 hafta sonra tekrar California'ya gelebilirsiniz.."dedi adam
-"Ne..? Neden..?"dedim ağlamaklı bir sesle
-"Üzgünüz.. Yarın sabah sizi almaya gelirler. 2 Hafta sonra tekrar döneceksiniz merak etmeyin..İyi Günler.."dedi ve kapattı. Herşeyi Samara'ya anlattım. Ve valizimizi hazırlarken bize verdikleri dolapta ki kıyafetleri ve evde beğendiğimiz eşyalarıda aldık hatta Samara fazla yakışıklı komşularımıza kek yaptı ve fazla valiz istedi. Sabaha kadar Disney Channel izledik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder