23 Temmuz 2011 Cumartesi

Dönüş

Ben hiç uyuyamamıştım ama Samara kucağımda uyumuştu. Kapı çaldı.
-"Kim o.?"dedim
-"Merhaba Biblo.. Ben senin şoförünüm.."dedi adam
-"Merhaba valizler şurada.."dedim. Adam valizleri alırken ben Samara'yı uyandırdım. Evimize kısa süreliğine veda ettik. Arabaya bindik.
-"Justini aramalısın.."dedi Samara. Her zaman olduğu gibi yine haklıydı. Aradım ve olanları anlattım. Çok üzüldü... Uçağa binmeden önce herşeyi ailemede anlattım. Tabi Justinden haberleri yok..


-"Bu kadar mıydı..?"dedim umutsuzlukla
-"Hayır.."dedi Samara ve sarıldık. İstanbula gidene kadar müzik dinledik. Neredeyse 10 saat uçmuştuk. Hiç konuşamıyorduk. Samara tüm eşyaları valizine almıştı neredeyse. İstanbulda indik ve Konya uçağına transfer olduk.
-"Festivale gideriz bari.."dedi Samara
-"Bilmem istemiyorum."dedim
-"Kirpiler atlar siksin seni..Depresif Öküz.!"dedi Samara
-"Tamam gidelim sen sus yeter ki.."dedim. Annemi dert etmiyordum çünkü eskisi gibi değildik. Çok iyi bir ilişkimiz vardı. Kardeşlerime daha iyi davranıyordum. Konya'ya gelmiştik. Ağlamak istedim. Dolmuşa binip evlere dağıldık. Aileme biraz yalan söyledim. Otelde kaldığımızı kurs aldığımızı falan... Odama geçtim
-"Alo Biblo..?"dedi Justin
-"Justin.."dedim ağlamaya başladım
-"Dont.. Please... Seni seviyorem"dedi Justin. Güldüm
-"Seviyorem.."dedim
-"Konya da mısın..?"dedi
-"Evet.."dedim
-"2 Hafta kaldı ..."dedi
-"Saol yaaa"dedim gülerek
-"Ben uyuyorum. Good Night Honey.."dedi Justin. Kapatır kapatmaz Samara aradı.
-"Yarın festival var. Saat 10'da bizde ol.."dedi
-"Oha 10 mu..?"dedim
-"Evet  13.30'da evden çıkarız."dedi
-"Tamam yaa.!"dedim ve uyudum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder