23 Temmuz 2011 Cumartesi

Dilek Tut..!

Sabah olduğunda Samara evine gitmiş... Justinle anlaştık. Bu akşam beni almaya gelecek. Tüm gazetelerde resmimiz var. Televizyonda ise sürekli yumurcak tv açılı... Umarım kimse görmez... Akşam olduğunda aşağı indim. Ormana gidiyorduk.


-"Hava karanlık.."dedim
-"Boşver.."dedi.


Gözlerimi elleriyle kapattı ve arabadan indik. Gözlerimi açtığımda her yerde mum olduğunu gördüm. Çok şirin battaniye, kola ve şampanya vardı. Boynuna atladım. Öpüşmeye başladık. Çok heyecanlıydım...Nefes nefese kalmıştık... Telefonu çaldı.
-"Özür dilerim.."dedi Justin ve telefonunu kapattı. Tekrar öpüşmeye devam ettik. Üstündeki t-shirt'ü çıkarttı.
-"Dur. Üzgünüm daha fazla ileri gidemem.."dedim
-"Aaa. Anlıyorum..Tamam."dedi Justin. Ve öpüşememizi kesip cola içtik. Beni eve bırakmadan önce bir daha öpüştük. Ve -battaniye'ye uzandık.
-"Yıldız kaydı.!"dedim
-"Dilek tut."dedi
-"Dilek mi..? Hiç ihtiyacım yok şu an çok mutluyum zaten..."dedim gülümseyerek.
-"Bende.."dedi Justin
-"Gelmene çok sevindim.."dedim
-"Seni seviyorem.."dedi ve tekrar öpüştük. Sonra beni eve bıraktı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder