24 Temmuz 2011 Pazar

Yeni Bir Hayat

Uyandığımda annem yanıma geldi. Herşeyi biliyormuş... Sonra kapım açıldı babamı beklerken Justin çıktı.

-"Anne neler olduğunu anlattı ben."dedi Justin
-"Seni California'ya götürmek istiyor."dedi annem
-"Evet.."dedi Justin
-"Ve sizde izin vermediniz..."dedim anneme bakarak
-"Hayır vizeni bile almış çocuk. Ama tek bir şartımız var."dedi annem
-"Neymiş anne..?" dedim
-"Yatılı okula gideceksin ve sadece pazar günleri Justini göreceksin. Birkez bile okuldan kaçarsan Konya'ya dönersin. Veya düşük not alırsan..."dedi annem
-"Tamam.! Tamam..! Söz.."dedim
-"Biblo bilemiyorum sana güvenmek istiyoruz.."dedi annem
-"Söz verdim.."dedim
-"Ben gidiyorem.."dedi Justin
-"Görüşürüz.."dedim. Samarayı da çağırmış. Çok mutluydum. Ama biraz başım ağrıyordu. Aslında yatılı okul beni biraz germişti. Herşeyimi hazırladım. Yarın tekrar California'ya dönüyorduk. Orada okullar erken açılıyor zaten...Biraz internette takılıyım. Olamaz.! 500 arkadaşlık isteği mi.?! Çüş..! Justinin sitelerinde bizim resimlerimiz var. Yorumlarda bana küfrediyorlar. Sürtükler. Ne Patitoda mı..?! Şerefsiz... Oha yaaa ... Selenayı tercih ederiz yazmışlar... Yalancı falan mı..? Kahretsin.! Fakelerimde var aman ne güzel..? Duvarıma gelen yazılarda yavşamaları görüyorum. Sürtükler.. Kaltaklar...!!!! Ah başım uyucam ben.!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder