21 Temmuz 2011 Perşembe

Yorulmam Doğal Bende İnsanım

-"Sorun çıkartmayı iyi biliyorsun..."dedi arkamdaki ses. Neredeydim ben böyle donuyordum, gözlerimi açmaya korkuyordum.
-"Uyanmak istiyorum..."dedim
-"Gözlerini aç.."dedi. Kırpıştırarak açtım. Buz... Heryer de buz vardı. Üstümde ise bembeyaz bir elbise...Heryer beyazdı.
-"Neredeyiz..?"dedim
-"Dünya dışındayız.."dedi Justin.
-"Olamaz.. Rüya bile olsa dünya dışında olamayız..."dedim korkuyla.
-"Güzel görünüyorsun.."dedi
-"Justin seni bulmamı istiyorsan biraz çaba göster ipucu falan...!"dedim ve ağlamaya başladım sinirden.
-"Hişt.. Ağlama.."dedi ve gözümden sadece bir damla süzüldü. Buzun üstüne düştü. Buzdan çatırdama sesleri gelmeye başladı. Ve içinden narin beyaz bir lale çıktı. Justin laleye doğru uzanıp,koparttı.
-"Al.."dedi gülümseyerek
-"Fazla normal davranıyorsun.."dedim
-"Saol canım o senin anormalliğin.."dedi. Utandım.
-"Hey karşıda sahil var !"diye bağırdım. Koşarak sahile gittim. Çok sıcaktı. Dalgalar ayaklarıma vurmaya başladı. Justin elimden tuttu.
-"Dalgaları bahane ederek benden kaçamazsın.."dedi
-"Kaçmıyorum ki.."dedim
-"Gel şuradaki cafe'ye oturalım.."dedi
-"Justin gerçekçi ol kutuplarla Miami sahilinin ortasında cafenin ne işi var..?"dedim.
-"Tamam arkana bak.."dedi. Arkamı döndüğümde küçük beyaz bir cafe gördüm. Justin elimden tuttu ve koşarak cafe'ye girdik. İçeride hiç kimse yoktu. Masada iki tane milkshake duruyordu.


-"Bayılırım Milkshake'e"dedim.
-"Bende.."dedi
-"Sanırım rüyamda acıktım."dedim gülerek
-"İki tane hamburger ve patates kızartması lütfen.?"dedi Justin.
-"Burada kimse yok Justin."dedim gülümseyerek
-"Sen öyle san gerizekalı.."dedi bir bayan sesi. Ama fazla tanıdıktı ses...
-"Samara siparişler..?"dedi Justin
-"Kalk kendin al.."dedi Samara
-"Nereden çıktın sen..?"dedim ve ona sarıldım.
-"Babamın spermi anamın amından.."dedi gülmeye başladık.
-"Hey Justin... Bana da cheeseburger lütfen..?"dedi Samara
-"Hey haksızlık bu.!"dedi Justin
-"Sakin olun..."dedi bir ses elinde tepsiler yüzünde ise maske vardı. Tepsileri masamıza bıraktı.
-"Hey..! Maskeni çıkart."dedi Samara
-"Kusura bakmayın.."dedi ve maskesini çıkarttı.
-"Sterling.!!!"diye bağırdık Samarayla
-"Vay sen rüyalara girer miydin oğlum..?"dedi Samara ve gülmeye başladık.


-"Hahaha.!!!"
-"Kızım ne gülüyorsun kendi kendine..?"dedi annem
-"Anne, evim,poster...Neredeyim ben.?"dedim
-"Sarayda.."dedi annem ve odadan çıktı. Demek yine rüya görmüştüm.


-"Alo Samara... Tamam ben varım... Yetenek yarışmasına gidiyoruz.."dedim
-"Vayy rüya yaramış desene."dedi Samara
-"Size geliyorum. Çatıda buluşuruz. Bu arada deli gibi açım. Bana birşeyler hazırla.."dedim
-"Tamam gı.."




Çatıda


-"İnanılmaz birşey bu..."dedim gülerek
-"Yemek mi rüya mı..?" dedi Samara
-"İkiside..."dedim gülümseyerek
-"Nasıl gideceğimizi biliyorsun."dedi
-"Hayır para bulabileceğimiz biryer var."dedim
-"Vayy neresi..?"dedi. Elimdeki kağıtı uzattım.



Palyaçonun Çocukları Etkinliğinde Palyaçolulk yapacak 2 kişi aranıyor.




-"Kesinlikle olmaz..!"dedi Samara
-"Hadi ama..!"dedim
-"Ne zaman..?"dedi
-" Bir saat sonra.."dedim
-"Siktir. Hadi gidelim o zaman..."dedi






Palyoça Kostümleri İçindeyken


-"Iyy peynirli börek gibi kokuyor."dedi Samara
-"Akıllı ol kızım 100 lira var işin sonunda.."dedim
-"Babacığımmmm!!!"diye bağırdı Samara
-"Of..! Adam duyacak gerizekalı.."dedim
-"Hadi yapalım şu işi."dedi ve hareketimizi yapıp kendimizi o canavar çocukların önüne attık.




5 Saat Sonra


-"Ayy başım ağrıyor..."diye sızlandı Samara
-"Sus burnum kaşınıyor.."dedim. Öyle yorulmuştuk ki...
-"Ah..! 100 Lira için kıçımız koptu.!"dedi
-"Haklısın ama artık kaçak değiliz..."dedim
-"Evlere dağılalım..."dedi
-"Tamam görüşürüz...Parayı sakın harcama.Samara acaba yarında mı çalışsak çünkü California'da gider gitmez Justini bulamayız. Otel masrafları falan var..."dedim
-"Haklısın yarın da çalışalım..."dedi.

Eve adımımı atar atmaz uyumuşum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder