21 Temmuz 2011 Perşembe

Çok Yaklaştık...

Justin? Neredesin..? Saklambaçtan nefret ederim..." diye onu aramaya başlarım bu sefer rüyamda hiçbir şey yok. Heryer beyaz ve sonsuz...

-"Buradayım..."der bir ses
-"Beni korkuttun.."derim
-"Üzgünüm.."der ve bana doğru yürümeye başlar
-"Justin California'ya geldiğimizde ilk gün görüşecek miyiz..?" dedim
-"Hayır birkaç gün sonra..."dedi
-"Peki ne yapacağız biz..?"dedim
-"Emin ol çok eğleneceksiniz... Yarın yarışma var..."dedi
-"Kahretsin bugün cuma!"dedim
-"Korkma çok güzel geçecek..."dedi


Uyandım.Üstümü giyinip dışarı çıktım. İş yerinin önünde beni bekliyordu Samara...

-"Hazır mısın..?"dedi
-"Olmak zorundayım.."dedim


Bugün çocuklar daha az oldukları için yorulmamıştık. Bizim eve doğru yürümeye başladık.

-"Hoşgeldin Samara. Nasılsın..?"dedi annem
-"İyiyim Kıbrıs Teyze.Siz nasılsınız.?" dedi
-"Bende iyiyim.."dedi
-"Kıbrıs Teyze..?"dedi Samara
-"Noldu yine Samara..?"dedi annem
-"Yarın Biblo bize gelebilir mi..?"dedim
-"Gelsin.."dedi
-"Akşam yemeğine kalsın mı..?"
-"Onu babasına sorun..."dedi

-"Biblo ben gidiyorum sen babandan izin al yarın saat 08.30'da okulun önünde buluşuyoruz."dedi Samara ve çıktı.

 Babamdan zor da olsa izin almıştım. Samaraya haber verdim. Zekinin MATRAX programını izlerken uyuya kalmışım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder