22 Temmuz 2011 Cuma

Herşey Tamam

Kazandın değil mi..?" dedi ses
-"Evet inanılmazdı..."dedim gülümseyerek. Dolunayı hayatımda hiç bu kadar büyük görmemiştim. Apartman kadar büyüktü. Yıldızlar çok daha parlaktı. Deniz dalgalandıkça yakamoz oluşuyordu.
-"Biliyordum..."dedi
-"İstanbul gerçekten çok güzel... Oraya konsere gelmelisin..."dedim
-"Doğruyu söylemek gerekirse Türkiyeden nefret ederim..."dedi. Şaşırmıştım.
-"Neden..?"dedim merakla
-" Çünkü o bir illuminatici..."dedi Samara denizden çıkarken. Deniz kızına benziyordu. Gecenin karanlığına rağmen ay ışığı üstüne yansıyordu.
-"Çok güzel görünüyorsun..."dedim büyülenmiş gibi.
-"Sende..."dedi gülümseyerek bir ayna uzattı. Gerçekten çok güzel görünüyordum. Her zaman parlak olan gözlerim daha da parlamıştı. Saçlarım dalgalar halinde omuzumdan belime dökülüyordu.
-"Saçlarımız..?"dedim şaşkınlıkla
-"Rüyada uzun olması hoşuma gitti..."dedim. Samaranınkiler daha uzundu. Boyundan olsa gerek bacaklarına kadar dalgalı saçları vardı. Hepimiz peri gibi gözüküyorduk. Büyüleyici bir hikayenin kahramanları gibi...
-"Uyansanız iyi olur."dedi Justin
-"Bu rüyadan çok hoşlandım hem de dün çok yorulmuştum. Sen uyan istersen. Biz Samara'yla kalalım biraz daha..."dedim
-"Tamam o zaman zaten Samara rüya konusunda uzman.Görüşürüz.."dedi ve kayboldu.
-"Yüzmek ister misin..?"dedi Samara
-"Tamam.."dedim ve dalgalara ilk önce ayaklarımı soktum ve ilerlemeye başladık. Aslında yürüyorduk. Ve su başımızın üstündeydi. Nefes alıyorduk suda... Samara bana bakıp gülümsedi. İnanılmazdı. Suyun altında evler vardı. Ve denizkızları gerçekten çok güzeldi. Önümüzde bir kaya vardı. Sudan çıkıp oraya oturduk. Denizin tam ortasındaydık...
-"Bu harika..."dedim
-"Astral seyahatla lucid karışımı..."dedi Samara
-"Justin bunu nereden biliyordu..?"dedim
-"Üzümünü ye bağını sorma tatlım..."dedi gülümseyerek
-"Fazla güzeliz ama dünyadaki halimizle aynıyız. Nasıl oluyor bu..?"dedim merakla
-"Herşeyi 3. gözle görüyoruz ve bize herşey daha güzel geliyor. Gerçektede böyle görünüyoruz ama kıymet bilmiyoruz. Bak burnum eskisi gibi ama taş gibiyim..."dedi Samara kıkırdayarak
-" Dikkat etmemiştim gerçekten burnun eskisi ama çok güzel görünüyor. Peki bende değişiklik var mı..?"dedim
-"Hayır saçlarımız dışında herşey aynı... Tabii dolunay ışığınında katkısı var..."dedi Samara
-"Harika.."dedim
-"Sıkıldım.."dedi Samara
-"Samara sen gerizekalısın. Böyle bir yerden nasıl sıkılıyorsun..?"dedim hayretle
-"Zamanımız boşa gidiyor." dedi.
-"Ne..?"dedim
-"Uyanalım.."dedi ve gözlerimi kapattım. Açtığımda odamdaydım.

-"Kızım hasta mısın.? Günlerdir erkenden yatıp geç kalkıyorsun..."dedi annem ve ateşime baktı.
-"Anne sakin ol ben iyiyim gerçekten..."dedimn gülümseyerek
-"Dikkatli beslen az yiyorsun bu aralar.."dedi annem ve beni öpüp odamdan çıktı. Kardeşlerimin sesi geliyordu. Rahatladım ve gidip elimi yüzümü yıkadım. Aynada gördüğüm kızla rüyada gördüğüm kız arasında çok fark var gibi görünüyordu. Samarayı aradım

-"Sellaaam..?"dedi. O kadar rüyadan sonra nasıl bu kadar enerjik olabiliyordu ki..?
-"Selam... California olayını aileme nasıl söyleyeceğim..?"dedim
-"Yarın buluşuruz konuşuruz..."dedi Samara
-"Tamam..."dedim
-"Kolay."dedi
-"Olay..."dedim
-"Güzel oldu kolay olay..."dedi ve güldük...
-"Kendine iyi  bak ben kapatıyorum. Hediyelerim bitti."dedim ve kapattım. Bana kalsa tekrar uyurdum. Onun yerine bilgisayar başına geçtim. Saat 19.30 olmuş fark etmemiştim. Gözlerim acıyordu. Kalktım. Annem babanneme gideceğimizi söylediğinde şaşırmadım. Haftanın hergünü ya orada ya da anneannemdeydik zaten. Üstümü giyinip çıktım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder