21 Temmuz 2011 Perşembe

Rüyalar Gelecekten Gelir...

Aslında pek fazla günlük tutmayı beceremem. Yine de denemek istiyorum. Benim adım Biblo...

Bugün Samara'yla buluşacaktık. O yüzden erken yatmıştım. Kalktığımda yatağımın ucunda Justin arkası dönük odamı inceliyordu.
-"Pardon..?"dedim yataktan kalkarken.
-"Selam korkutmak istememiştim.."dedi bana doğru dönerken.
-"Justin..?"dedim kalbim bir kuş gibi çırpınıyordu.
-"Evet.." dedi gülümseyerek. Bana doğru yaklaştı.
-"Burada ne işin var..?"dedim salak gibi... Gözlerimin içine doğru bakıyordu...
-"Aslında benim burada bir işim yok senin benim yanımda bir işin var. Beni bul..."dedi gülümseyerek
-"Seni bulmak kolay mı..? Herkes seni bulmak istiyor. Hem seni nasıl bulurum ki..?"dedim
-"Fırsatları değerlendir..."dedi
-"Hangi fırsatlar..?"dedim
-"Söyleyemem.."dedi. Dudaklarıma doğru yaklaştı gözlerimi kapattım. Açtığımda yataktaydım. Kahretsin her zaman ki saçma rüyalar... Bu kadar bob okursam böyle olur..

-"Samara garip bir rüya gördüm.."dedim telefonu açar açmaz.
-"Sen hiç normal rüya görmezsin ki Biblo sakin ol..."dedi dalga geçer gibi...
-"Sende beni hiç ciddiye almazsın ki.."dedim
-"Tamam seni sikliyorum anlat rüyanı.."dedi
-"Rüya gibi değildi aslında... Başta uyandım ve Justin vardı." dedim Samara sözümü kesti.
-"Tamam,tamam anladım."dedi hızla
-"Diğerleri gibi değil... Beni davet etti... Gel ve beni bul dedi..."dedim. Samara cevap vermedi.
-"O zaman bulmalıyız.."dedi
-"Kolay mı..?"dedim
-"Kesinlike. Hayır."dedi
-"Bende öyle düşünmüştüm."dedim mırıldanarak...
-"Buluşuyoruz plan yapmamız gerekiyor..."dedi
-"Nerede..?"dedim
-"Bize gel.."dedi
-"Annem siker...Olmaz izin vermiyor."dedim
-"Biblo bize bile gelemiyorsan Justini nasıl bulacaksın.? Doğruyu söylemem gerekirse bugün o salak benimde rüyamdaydı... Gerçekten önemli şeyler olabilir."dedi ilk defa çok ciddi konuşuyordu.
-"Tamam bir saat sonra oradayım.."dedim ve kapattım.

1 saat sonra.
-"Beniiiim.!"dedim ve kapıyı açtım. Asansörde yüzümde duran korku ve endişeyi aynada görebiliyordum.
-"Geciktin.."dedi Samara.
-"Üff"dedim
-"Dur ayakkabılarını çıkartma.."dedi. Elinde bir kitap vardı bir de anahtar.
-"Noluyo ya..?"dedim
-"Evde rahat edemeyiz.."dedi asansöre bindiğimizde 9'a bastı. İndik ve merdivenlerden çatıya çıktık. Elinde anahtarla kapıyı açtı.

-"Anahtarı nerden buldun..?"dedim
-"Bulurum ben.."dedi gülerek.Çatı katı inanılmazdı. Tüm şehiri görebiliyordun. Heryeri...
-"Gerçekten çok güzelmiş. Eee planın nedir.?" dedim. Kitabın arasından bir broşür çıkarttı ve bana uzattı.


İstanbul Yetenek Yarışması
1.'ye California 4 haftalık tatil (iki kişilik)
2.'ye Müjdat Gezen Sanat Okulunda Burs
3.'ye 200 liralık alışveriş çeki

Kurallar: 5-16 yaş arasında olmak zorundadır. Kimlik getirilmelidir.

-"Aman ne güzel..?"dedim umutsuzlukla
-"Ne oldu yine.?"dedi
-"İstanbulda yarışma..."dedim
-"Evet..?"dedi
-"Biz İstanbulda değiliz..."dedim
-"Justinde bizim şehrimizde değil. İstanbulda 1. olursak California'ya gideriz. Justin 1 aylığına oraya tatile gidecek." dedi
-"İstanbula nasıl gideceğiz..?"dedim
-"Orasını bana bırak..."dedi şeytan gibi gülümsüyordu.
-"Samaraaaa..?" dedim
-"Hızlı Trende kaçak yolculuk..."dedi
-"Kesinlikle hayır !" dedim
-"O zaman para bul..!"dedi
-"Hem yarışmayı nasıl kazanacağız..?"dedim
-"Kız Hürmüz..! Hüüüürmüz"dedi. Gülmeye başladık. Evet bu oyunda çok iyiydik. Kabul ettim.


Gece

-"Ben sizde kalacağımı söyleyeceğim sen bizde tamam mı..?"dedi Samara fısıldayarak
-"Samara çok tehlikeli bu arada telefonunuzu sikmişler..."dedim
-"Tasmalı köpek... Kuduzlaşmak zorundasın... Konu Justin..."dedi
-"Uyumak istiyorum..."dedim
-"Bu konuyu iyi düşün... Tek Justini değil Sterling de var California'da !!!"dedi
-"Tamam.."dedim ve kapatır kapatmaz uykuya daldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder