24 Temmuz 2011 Pazar

California'da Randevu

-"Girls..! Open the door..."dedi Justin
-"Who are you.?"diyen bağırdı Samara
-"I'm Justin... Justin bieber..."dedi Justin
-"Who is Justin Bieber..?"dedi Samara
-"Hey.! Samara ..!"dedi Justin
-"Aç kapıyı Samara.."dedim. Ve Samara kapıyı açtı. Justin pijamalarıyla girdi. Saçlarını yapmamıştı. Farklı ve şirin görünüyordu.

-"Günaydın.."dedi ve yanıma geldi. Yatağa oturdu. Samara üstümüze atladı ve Justine vurmaya başladı
-"Kalk yataktan seni pis sapık..!"diye bağırıp vuruyordu. Justin kaçmak için çabalıyordu. Ben ise şok  olmuştum. Justin aradan fırtlayıp odadan kaçtı. Ben gülme krizine girdim. Üstümüzü giyinip aşağıya indik. Kahvaltı hazırlanmıştı. Yerken sohbet ettik. Menajeri geldi ve bizimle ilgili çıkan son haberleri gösterdi. Mutlu olmuştum aslında...Justin bizi gün boyunca gezdirdi. Yıldızlı yolda her ünlünün yıldızıyla fotoğraf çektirdik. Malibu Sahiline gittik. Hollywood'u gezdik. Starstruckta gittikleri ormana gitmeye çalıştık ve başardık. Çok güzeldi. Hiç eğlenmediğimiz gibi eğlendik. Stüdyo'ya gittik ve Justin yeni şarkısını söyledi. Klip çekimi için fikirlerimizi sordu.

Eve döndüğümüzde Justinle karaoke yaptık çok eğlenceliydi. Ve fotoğraflarımızı facebook'a yükledik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder