22 Temmuz 2011 Cuma

Güzel Günler

-"Dans etmeyi sever misin..?"dedi kısık bir sesle. Saray tarzı bir yerde olduğum belliydi. Bir piyano ve altın sarısı duvarlar...
-"Dans mı..? Severim..."dedim. Elimden tuttu. Ve piyano kendiliğinden çalmaya başladı. Üstümde siyah uzun bir elbise vardı. Dans ederken Justinin bana bakarak gülümsemesi öylesine heyecanlandırmıştı ki... Işıklar hafiften kararmaya başladı. Loş bir ortam, piyano ve Justin... Herşey harikaydı... Çok mutluyduk... Beni öpmek için ellerini yüzüme koydu. Tam öpüşecekken..

-"Kesin şu salaklığı...!"diye birisi bağırdı.
-"Samara yeter.!" diye bağırarak karşılık verdi Justin. Ama o Samara değildi.
-"O da başka sürtüğün mü..?"dedi Selena
-"Selena..?!"dedi şaşkınlıkla Justin
-"Selena evet...!"dedi Selena. Çok daha güzel görünüyordu. Ayağına giydiği topuklu ayakkabılar beni korkutmuştu. Bıçak gibi görünüyordu uçları. Piyano sesini kesmişti.
-"Burada ne işin var senin..?"dedi Justin ve beni hafifçe ittirdi.
-"Sevgilimin rüyasına giren sürtüğe bakmaya geldim."dedi Selena gözlerini kısarak. Gerçekten korkuyordum ve çok yalnız hissediyordum. Göz yaşlarımı özgür bırakmamak için savaşıyordum. Çünkü birkez ağlamaya başlarsam asla susmazdım.
-"Ben sürtük değilim.."dedim kısık bir sesle. Çok zor konuşmuştum. Selena bana doğru yürümeye başladı. Topukları yerde ses çıkartıyordu. Tam önümde durdu ve
-"Sen sadece bir sürtük değilsin. Sevgili çalan bir sürtüksün ..!"dedi sertçe. Ağlamaya başlamıştım
-"Ben hiçbir şey çalmadım.!"dedim. Piyanodan küt diye bir ses geldi. Kırılmıştı. Samara da piyanonun yanında bekliyordu.
-"Selena Biblo hiçbir şey çalmadı. Çünkü sana ait olmayan bir şey asla çalınamaz. Justin hiçbir zaman senin olmadı.!"dedi Samara. Çok güçlü ve güzel görünüyordu. Bize doğru yürümeye başladı.
-"Sende kimsin..?"dedi Selena
-"Samara... " dedi şeytan gibi gülümserken. O sırada Justine baktım. Hiçbir şey yapmıyordu. Çok kızmıştım.
-"Sürtük numara 2 'de gelmiş." dedi Selena gülerek
-"Karıştırıyorsun Selena. Bu bana garip geldi çünkü sen sürtükten iyi anlarsın. Doğuştan sürtük olan tek insan sensin çünkü değil mi..?"dedi Samara.
-"Arkadaşın sevgilimi elimden aldı.."dedi Selena
-"Tasmasını sıkı bağlayamamışsın Selena.!"dedi Samara
-"Kızlar sakin olun."dedi Justin
-"Biliyor musun..? Justinin tasmasını her seksimizde görebiliyordum."dedi Selena
-"Yanlış görmüşsün o tasmayı ben Justinle kelepçe fantazisi yaparken bağlamıştım..."dedi Samara. Ben ve Justin şok olduk.
-"Ne?!"dedi Selena. Çok kızmıştı.
-"Bob gerçekten harikaydı. Ama çok yaramaz.."dedi Samara. Selena ağlayarak koşmaya başladı. Koşarken ayakkabısının topuğu kırıldı ve kayboldu.
-"Ne fantazisi !"dedim kızgınlıkla
-"Gerizekalı mısın.? 15 cmlik bob'u ne yapıyım.?"dedi Samara. İçim rahatlamıştı.
-" Rol yaparken bu kadar gerçek oynamak zorunda mısın..?"dedim
-"Malesef.."dedi gülümseyerek
-"Off"dedim
-"Justine gelince senden bir özür borçlu..."dedi Samara
-"Çok özür dilerim..."dedi Justin
-"Selenanın suçuydu senin değil.."dedim.
-"Sakın yanımda öpüşmeyin. İğrennnnç..!"dedi Samara yüzünü kusmuş gibi yaparak. Ve uyandım.

-"Alo uyansana kızım buluşmamız lazım.."dedi Samara
-"Samara çok teşekkür ederim harikaydın.."dedim
-"Önemli değil her zaman..."dedi Samara. Ve onlara gitmek için hazırlandım. Beni kapıda bekliyordu. Çatıya çıktığımızda inanamadım. Çok şirin bir piknik örtüsü ve bir sürü yiyecek vardı. Boynuna atladım.

-"Çok teşekkür ederim. Çok güzel olmuş..."dedim ve oturdum. Gülerek sohbet ederek yemeye başladık.
-"Gelelim asıl konumuza.."dedi Samara
-"Evet seni dinliyorum.."dedim
-"Annene bedava california tatili kazandığını, sadece senin yaşındaki kişilerin gittiğini ve ingilizce kursu alınacağını söylersin..Ayrıca ona bu kağıdı göstereceksin.."dedi Samara ve elime bir kağıt verdi.
-"İşe yarar mı..?"dedim
-"Kesinlikle.."dedi
-"Artık gideyim.."dedim
-"Sen bilirsin."dedi ve sarıldık. Merdivenlerden hızlıca inip evime doğru yol aldım. Annem evde beni bekliyormuş. Yemek yedikten sonra odama geçtim. Defterime birşeyler karaladım falan... Sonra annemi çağırdım.

-"Anne sana birşey söyleyeceğim..."dedim ve kağıdı uzattım.
-"Kazandın mı.?"dedi annem şaşkınlıkla
-"Evet !"dedim
-"Ah canım kızım... Çok mutlu oldum da babandan nasıl izin alacağız..?"dedi annem
-"Anne..? Lütfen.."dedim yalvararak
-"Tamam ben babanla konuşuyum bekle sen burada.."dedi annem. 10 Dakika oldu 20 dakika oldu annem gelmedi. Beklerken sadece dua ediyordum. Annem nasıl izin vermişti ki..? Bu Samara şeytan ! Kim bilir kağıda neler yazdı ?
-"Olmaz dedi değil mi.?! Lanet girsin yaa..!!!"dedim
-"Malesef... İzin verdi..!"dedi annem. Ve ben şok geçirdim. Ağzım açıldı. Zıplamaya başladım.
-"Yaşasın.!" diye bağırdım
-"Hadi yat artık.. Bizde yatıyoruz..."dedi annem
-"Tamam..İyi geceler..."dedim. Çok mutluydum. Haberi Samaraya ve Justine vermek için uyudum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder