24 Temmuz 2011 Pazar

Periler Ülkesi

-"Görüşürüz evim..."dedim ve valizimi babama uzattım. Anneme veda etmek zor olmuştu. Justin arabasıyla dışarıda bekliyordu. Babamlada vedalaştık ve arabaya bindim.
-"Baby.. " dedi Justin
-"Seni seviyorum Juss"dedim
-"Me too."dedi Justin
-"Forever.."dedim ve elini tuttum. Samarayı almaya gittik. Kocaman valizleriyle bizi bekliyordu. Arabaya bindi. Üzgün görünüyordu. Zorro yüzündendir herhalde... Hava alanında herkes bizimle daha doğrusu Justinle fotoğraf çektirmişti.
-"İnanabiliyor musun..?"dedim Samaraya
-"Hayır..Gerçek dışı.."dedi Samara ve uçağa geçtik. Biz Samara'yla oturuyorduk. Justin ise yalnız uyuyordu. Uyurken çok tatlıydı...
-"Çocuğu yiyeceksin.."dedi Samara
-"Ne..?"dedim
-"Bob seni özlemiş.."dedi gülerek
-"Hahaha.."dedim yapmacık bir şekilde
-"Ne var..? Bu kadar uzun süre cinsellikten uzak kalamayacak birisi Justin. Seni sever ama başka kızlarla birlikte olur.."dedi Samara
-"Kapa çeneni.."dedim
-"Yatılı okulda onu göremeyeceğiz.."dedi Samara.
-"Yaaa.."dedim ve sustum. O haklı olduğunda iğrenç hissediyordum. Bana sarıldı. İstanbulda durduk ve hiç beklemeden California uçağına geçtik. Üçümüzde uyuduk. Uyandığımızda California'ya 3 saat vardı. Şarkı dinleyerek zaman geçirdik. Açıkçası havadan California "Peri Ülkesi" gibi görünüyordu. Walt Disney'i gördük. Justin bize söz vermişti oraya gidecektik. Uçak durdu. Justin bizi kendi evine götürdü. Samara'yla aynı oda da kalmak istemiştik. Okullar 3 gün sonra açılıyordu. Hava karanlık olduğu için film izlemeyi tercih ettik. Her zaman ki gibi filmi Samara seçti. Tahmin ettiğim gibi Starstruck'ı koymuştu. Gizlice birbirimize gülümsedik. Ve izlemeye başladık. Justin filme bayılmıştı. Ona Samaranın bana yaptığı şakadan ve ona inandığımdan bahsetmiştim. Çok gülmüştü. Sonra odalarımıza gidip uyuduk. Tabii Samara gece Justin beni kaçırır diye kapımızı kilitledi =D Ve kilidi sakladı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder