21 Temmuz 2011 Perşembe

Herşey Karıştı Her Zaman Ki Gibi...

Çok dırdır yapıyorsun.."dedi Justin



-"Neredeyiz..?" dedim

-"Bilmiyorum.."diye cevapladı. Etrafımda yüksek yüksek binalar son model arabalar vardı.
-"Normal rüya görmeye ihtiyacım var aslında..."dedim
-"Sen asla normal rüya görmezsin."dedi arkamdan bir ses
-"Samara..!"dedim arkamı dönünce
-"Wazzup Man.!!"dedi Samara Justine
-"Biblo ile uğraşıyordum.."dedi Justin
-"Oww yeaa beni niye karıştırdın rüyana..?"dedi Samara
-" Üçümüz konuşsak daha iyi olur..."dedi.
-"Arkamızda ki fast food'cuya oturabiliriz."dedi Samara
-"Arkamızda fast food'cu yoktu ki.."dedim
-"Hayır artık var.."dedi gülümseyerek. Arkamı döndüğümde o kocaman hamburger şeklindeki binayı gördüm. Turşudan kapısı vardı.
-"Samara hayal gücüne hayranım.."dedi Justin
-"Bunlar hayal gücü mü..?"dedim
-"Evet biz rüyanın 3.boyutundayız tatlım.."dedi Justin
-"Kapıyı açar mısın?"dedi Samara
-"Tamam.."dedi. Ve turşuyu geriye itti. İçerisi daha güzeldi. Hamburger masalar, turşu koltuklar, ketçap masa örtüleri, kola çöp kutuları...
-"Harika.."dedim. Ne yiyeceğimizi sanki biliyordu. Masanın üstünde tavukburger,cheeseburger ve hambur ger duruyordu.
-"En güzel yanıda rüyadayken kilo almamak.."dedi Samara
-"Bu yüzden mi dün 5 tavuk burger yedin..?"dedi Justin
-"Bıraksaydın daha da yiyecektim..."dedi Samara gülerek.
-"Konuya gelelim. Yarışmaya katılın. Kazanıcaksınız. Eminim..."dedi
-"Justin ben seni görmek için California'ya gelecek değilim. Ben geldiğimde filmde veya dizide oynamak istiyorum. Anladın mı..?"dedi Samara
-"Tamam Sterlingle konuştum. Disney'in dizilerinde rol alacaksın."dedi. Samara ise öfkeyle soludu. Ve tavukburgerini Justinin yüzüne yapıştırdı. Koşarak dışarıya çıktı...Bizde peşinden ama kapıyı açtığımızda kıyamet yeri gibiydi. Heryer de ateş vardı. Çok korkmuştum.

-"Kes şunu Samara.."diye bağırdı Justin
-"Disneyin dizilerinde rol alacaksın mı..? Bacağını kıvır kıçına sok Justin.! Ben başrol istiyorum veya yardımcı rol ama asla figüranlık yapmam anladın mı sarı man kafa..?!!!"diye bağırdı.
-"Samara sakin ol lütfen..?!"dedim çaresizce
-"Farkında değil misin Biblo? Bu bizim son şansımız..! Büyüdüğümüzde gençlik filmlerinde oynayamayız. Disney hayal olur !"diye cevap verdi. Haklıydı. Birden yangın  söndü ve deprem olmaya başladı yerler yarıldı ve içlerinden ağaçlar çıktı...Ormana dönüştü...

-"Samara.! Bana film teklifi geldi. Kabul edeceğim ve başroldeki kızları siz oynayacaksınız tamam mı..?"derken elimden tutup Samaranın gittiği yöne doğru koşturdu.
-"Hey!"dedi Samara arkamızda belirmişti. Justinle ben yerimizden sıçradık resmen.
-"Söz ver... Yoksa seni mahvederim man kafa..!"dedi Samara
-"Söz veriyorum. Söz..."dedi Justin
-"Tamam o zaman dostum sorun yok. Hişt len Sterlingi bana ayarlasana..." dedi Samara gülmeye başladık.
-"Yarışmadan konuşalım. Ne yapacaksınız..?"dedi Justin
-" 7 Kocalı Hürmüz'de çok iyiyizdir."dedim
-"İki kişilik mi..?"dedi
-"Aslında 3 ama biz iki kişilikde yapabiliyoruz."dedim
-"Size güveniyorum..Gitmeliyim.."dedi. Ve annemin sesiyle uyandım.


-"Samara..?"dedim telefonu kaparak.
-"Rüyada çok havalıydım demi..?"dedi Samara
-"Pislik rol mü yaptın.?!"dedim
-"Tabii ki ya salak gerçek mi zannettin..?"dedi
-"Kesinlikle gerçek zannettim. Oyunculuğumuz baya gelişti ama yarışma için fazla heyecanlıyım."dedim
-"Buluşalım çalışalım..?"dedi Samara
-"Kızım babam cumartesi günü babam istanbula gidecek bu da demek oluyor ki cumartesi buluşursak daha fazla vakit geçiririz."dedim
-"Hay amık..! Hep böyle yapıyorsun... Tamam la cumartesi görüşürük.."dedi  ve yüzüme kapattı. Amık bu kız ya hep kızınca böyle yapıyor ama  haklı yani hiç görüşemiyoruz.

-"Biblo biraz ders çalış kızım yaa.. Sbs açıklandığında ne yapacaksın bilmiyorum valla.."diye sızlandı annem
-"He zeki he.."diye geçiştirmeye çalıştım
-"Zekiyi göstercem ben sana. O SBS açıklansın 400'ün üzerinde almada gör bak bi. Elalemin Patitosu çalışır kazanır sen dersin oyuncu olcam. Kolay mı öyle oyuncu olmak..?"dedi. Mtv izlemeye başladım. Justin çıktığında hortlak görmüş gibi oldum. Çığlık atıp televizyonu kapattım ve koşarak odama gittim

-"Allahım eğer şizofrensem sen beni kurtar bu hastalıktan yarabbim. Amin"deyip tekrar Mtv'yi açtım.

Gece 0.facebooktan mesajlaşırken

-"Kız Zekiyi aç" Samara-"Annemler uyudu kızım açamam şimdi. Plan için çalışmadık bile kaçak gitmem ben. Yakalanmayı göze alamam."yazdım
-"İş bul o zaman..!"diye cevapladı
-"Tamam..!"dedim ve uyudum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder