23 Temmuz 2011 Cumartesi

Festival gibisin kamp kurmak istiyorum =D

Sabah Samara'nın telefonuyla uyandım ve ona gittim. Californiadan kaçırdığımız kıyafetleri giydik. Hafif bir makyaj yaptık. Onun saçına maşa yaptım o da benimkini düzleştirdi. Güzel görünüyorduk.


-"Rüyaları özledim.."dedim
-"Rüyalar beni çok yormuştu.."dedi
-"Haklısın.."dedim ve dergi falan okuduk. Kapı çaldı.


-"Patito.!"dedik aynı anda
-"Aaa. Hoşgeldin.."dedi Samara
-"Habersiz geldiğim için özür dilerim.."dedi Patito
-"Önemli değil. Geç."dedi Samara. Patito daha da kilo almıştı.
-"Merak etmeyin festivalde arkadaşlarımla takılcam.."dedi
-"Hmm.."dedik
-"Kıyafetlerinizi çok beğendim.."dedi Patito
-"Evet pazar malı.."dedi Samara
-"Bakabilir miyim..?"dedi
-"Iyy ezik misin..?"dedim
-"Hayır sen öyleydin değil mi..? Sigara kadar kötü tatlım.."dedi Patito
-"Kavga çıkartmaya mı geldin..?"dedim
-"Hayır festivalde görüşürüz.."dedi ve çıkıp gitti. Bizde 15 dk sonra çıktık ve tranvaya bindik. Tanıdığımız kişilerle selamlaşıyorduk. Ve genelde Zeytin,Dolunay ben ve Samara geziyorduk. Samara Zorro'yu görmemişti. Samara'yla ben etrafı gezmeye başladık. Sonra Zeytin aradı ve Manga'nın 15 dk sonra çıkacağını söyledi. Manga'da çok eğlendik. Tarkanı beklerken cola almak istedim ve arka tarafa doğru yavaş yavaş yürümeye başladım. Herkes çığlığı bastı ama ne çığlık.! Herkes çığlık atıyordu. Ben arkamı dönüp sahneye bile bakmadım.


-"Hey.. Burada olmak guzel... Ben buraya geldim çünkü onlar olmayınca olmuyor."dedi bir ses
-"Justin.! Justin!" herkes çığlık atıyordu. Birden arkamı döndüm ellerimde ki colalar yere düştü ve Samara'yla koşmaya başladık.
-"Biblo ve Samara nerdesiniz..?"dedi Justin. Bizi fark etti ve güvenlikler bizi sahneye aldı. Titriyorduk. Kalbim deliler gibi atıyordu.
-"Sizi tanıştırayım. Bu Samara... Herşeyi başlatan kişi... Tam bir baş belası... Ve hayatımda tanıdğım en zeki ve aptal kişi...Bu Biblo kalbimin sahibi... Bana hayatın anlamını öğreten kişi... Gerçek sevgiyi veren.."dedi Justin çok duygulandım
-"Ve herkes duysun ki onu seviyorum. Onun için öğrendim Türkçe ve geldim Turkey. Seni Seviyorem Biblo.."dedi Justin ve dudaklarıma küçük bir öpücük kondurup sarıldı. Sonra üçümüz sarıldık.
-"Herkese iyi eğlenceler.. Bu şarkı herşeyi başlatan kişiye gelsin.. En iyi dostum Samara'ya... Never Say Never.!"dedi ve şarkı çalmaya başladı. Biz şoktaydık. Herkes bize bakıyordu. Ve flashlar patlıyordu. Kızlar güvenliği geçmeye çalışıyordu. Justin şarkıyı bitirdi ve arka kapıdan tüydük. Hem de Şahin arabayla =D İkimizde benim evime bıraktı. Sabah görüşüz dedi. Annemlerin haberi olsa bile korkmuyordum. Samara'yla hayal kurup durduk. Ve sonra sızdık..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder