22 Temmuz 2011 Cuma

Love Ah Love..!

Justin ve Samarayla yürüyorduk.
-"Nereye..?"dedim
-"Planı Justin biliyor. Zorro Planı hatırlasana.."dedi Samara. Karşıda  3 tane sarı servis ve kocaman bir bina vardı. Boyuna olmasa enine uzun bir binaydı. Gençlerle doluydu.

-"Hangi ülkedeyiz..?"dedim
-"Colombia.."dedi Samara
-"Soğuk olmasından anlamalıydım."dedi Justin
-"1970'lerde colomibada bir okula gidiyoruz. Zorro planı ne..?"dedim
-"Göreceksin ama siz görünmezsiniz sadece ben görebiliyorum."dedi Samara
-"Şapkan çok komik."dedi Justin
-"Sende denemelisin. İnek yalaması saçlarını kapatmak için.."dedi Samara ve okula girdik. Küçük öğrenci dolapları vardı. Uzun koridorlar ve yakışıklı çocuklar.. Kızlar fazla güzeldi... Ama Justin sadece bana bakıyordu.Samara anahtarla bir dolabı açtı. Ve içinden defterini almak için elini uzattı.

-"Samara..?"dedi bir ses erkek sesiydi. Olamaz Zorroydu.! Samara cevap veremiyordu ama aşkla bakıştıklarını görebiliyordum. Bunu en son Justinde görmüştüm. Birden dolabını kapattı.
-"Selam Zorro.."dedi heyecanla. Kalbinin sesini duyuyordum. Zorro ise gülümsüyordu.
-"Beatles'ı beğendin mi..?"dedi Zorro
-"Kimi..?"dedi şaşkınlıkla Samara
-"The Beatles.."dedi Zorro
-"Oww Bence çok... Çok... İnanılmazdı. Evet yani gerçekten müthişti."dedi Samara. Justinle kıkırdamaya başladık.
-"The Beatles'ı severim. Başka bir ortak noktamız daha oldu."dedi Zorro
-"Başka mı..? Diğeri neydi.?"dedi Samara
-"Bilmiyor musun..?"dedi ve Zorro resmen Samarayı öpmek için ona yaklaşmaya başladı. Heyecandan Justinin eline yapıştım ama Samara birden dolabını açtı ve içinden defterler döküldü. Onları toplamak için hemen eğildi.Zorroda ona yardım etmek için eğildi.
-"Sorun değil.."dedi Samara toplarken.
-"Samara cumartesi günü ne yapıyorsun.?"dedi Zorro. Ve bakışarak yağa kalktılar. Samara cevap veremedi.
-"Çok güzelsin..."dedi Zorro. Justinle bakıştık. Öpüşmek için yaklaştılar ama bir sınıfın kapısı güm diye açılıverdi.

-"Hemen sınıflarınıza gidin.!"dedi bir öğretmen.
-"Cumartesi günü 10'da alışveriş merkezinde.."dedi Zorro uzaklaşırken. Samara sevinçten havalar uçuyordu. Justin elimi hiç bırakmadı.
-"Benim için en güzel sensin Biblo.."dedi Justin gözlerime bakarak vee Samara üstümüze atladı. Zıplamaya başladık. Uyandığımda zıplıyordum. Günümü Justine şiir yazarak geçirdim. Sürekli onu düşünüyordum. Cumartesi günü bizim içinde bir buluşma olacaktı =) Ama cumartesi günü California'ya gidiyoruz.! Hayır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder