22 Temmuz 2011 Cuma

1970'ler...

Rüyada büyük bir alışveriş merkezinin kitapçısındaydım. Gazeteler tarihin 12.02.1973 olduğunu gösteriyordu. İnsanlarda öyle giyinmişlerdi... Çok kalabalıktı... Eline dergi almış sarı saçlı bir kız dikkatimi çekti ona doğru yaklaştım. Samaraydı.! Saçlarını sarı yapıp hafif dalgalandırmıştı ve omuzlarına geliyordu. Pembe bir kazak ve kadife pantolon giymişti. Ten rengi çok daha beyazdı ve gözleri maviydi. Ama tüm yüz hatları eskisi gibiydi. O sırada dergiye değilde karşıdan gelen çocuğa baktığını gördüm.




-"Farklı görünüyorsun ama dergiye bakar gibi yaparak yakışıklı çocuk izlemek bu yıla ait eski bir fikir.."dedim kıkırdayarak
-"O sadece bir çocuk değil , dikkatli bak..."dedi Samara çok aşık görünüyordu. Ağzı kulaklarındaydı... İnanılmaz Zorro'ydu.!
-"Bari burada sevgilin olsaydı.."dedim bana bakıp gülümsedi...
-"Uzaktan izlemeyi seviyorum..."dedi ama gözlerinin içi gülüyordu.
-"Bu kıyafetler çok komik..."dedim
-"Anneme benziyorum.."dedi Samara. Gerçekten benziyordu...
-"Zorroda tatlı görünüyor..."dedim
-"Onu çok özlemişim.."dedi
-"Bu garip rüyayı görmesi uyandığında hasar bırakacak.."dedim
-"Niye ki bu çok insancıl bir rüya.."dedi Samara kafası karışmış gibi
-"Eminim Zorro 1970'lerde kalabalık bir alışveriş merkezinde boşboş gezdiği bir rüya daha görmemiştir."dedim. Gülmeye başladık.
-"Varlığımdan haberi bile yok.."dedi Samara saklanarak.Güldüm
-"Müzik satan yere girdi."dedim
-"Şimdilerde plak demek istedin.."dedi Samara.
-"Peşinden git yemek yeme yerine doğru gidiyor."dedim. Samara gidip karşısındaki masaya oturdu.
-"Çok yakışıklı..."diye mırıldandı Samara
-"Rüyadasın öp onu.."dedim
-"Uyandığında hatırlayacak.."dedi
-"Ben ilk Justinle öpüşmüştüm.."dedim
-"Devamı gelecek emin ol.."dedi Samara gülümseyerek. Sevinmiştim
-"Harekete geç.."dedim
-"Şu anda o cesareti hissetmiyorum. Uyanalım.."dedi ve anında uyandım. Annem baş ucumda bekliyordu.

-"Çok uyudun az kalsın babanı arıyordum. Sesimş hiç duymadın mı.?"dedi annem endişeyle
-"Hayır sanırım dün olan olaylar beni fazla etkilemiş"dedim numara yapıyordum.
-"Kahvaltıyı yeniden hazırlayım.."dedi annem
-"Samarayı davet edeceğim.."dedim
-"Tamam.."dedi ve çıktı. Sorunsuz yaşamak harikaydı... Samarayla sohbet ettik. Ve bu gece denemesini söyledim.Kabul etti bu gece Justinde görünmez olacakmış. Çok sevindim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder