22 Temmuz 2011 Cuma

Bakışmak

Rüyamda Justinleydik. Sadece birbirimiz bakıp durduk başka hiçbir şey yapmadık. Çok garip bir mutluluktu. Tabii ki sonunda öpüştük. Uyandığımda Samaranın sesleri geliyordu. Odamdan fırladım.
-"Selam..."dedim
-"Günaydıııın.."dedi gülümseyerek.
-"İçeri gel.."dedim ve odama girdik. Rüyamı anlattım.
-"Yarın yola çıkıyoruz Samara California için izin aldın mı..?"dedim
-"Evet. " dedi
-"Çok heyecanlıyım..."dedim
-"Bende.."dedi
-"Öyle durmuyorsun.."dedim
-"Aklım Zorroda..."dedi
-"Zaten rüyada buluşuyorsunuz..."dedim
-"Dün facebookta mesaj attı. İki kere beni rüyasında gördüğünü söyledi. Cevap bile vermedim...Veremedim.."dedi Samara
-"Tatlım..Üzülme geçecek valizini hazırlamalısın.."dedim
-"Tamam seni seviyorum.."dedi sarıldık. Annemle birlikte valizimi hazırladık. Son kez odamda uyudum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder