7 Ağustos 2011 Pazar

Rezil Olmamız Eksikti..!

Uzun bir uykudan sonra bikinilerimizi giymeden önce tüm hazırlıkları yaptık. Herşeyi planımız da hazırdı. Parti kocaman bir gemide yapılıyordu. Ben çingene pembesi bir bikini giymiştim ve en sevdiğim küpelerimi takmıştım. Samara ise pembe beyaz çizgili bir bikini tercih etmişti. Çok güzel görünüyorduk. Elimize su topumuzu alarak taksiye bindik. Adam alışıktı herhalde...

-"California'da vapurda havuz partisi..!"dedim heyecanla taksiden inerken. Kocaman bir vapur vardı karşımızda. Çok uzundu. Bir bina kadardı.
-"Christopher mayoyla nasıldır acaba..?"dedi Samara kıkırdayarak
-"Fesat..!"dedim gülerek. Ve vapura bindik. Bizi kapıda türk bir adam bekliyordu.
-"Siz Biblo ve Samara olmalısınız. Beni bayan Tilda sizin için özel olarak tuttu. Lütfen beni izleyin."dedi Adam. Heyecanla onu izledik. Müzik sesi geliyordu. Hmm havuz partisinde jazz müzik çok garip. Birden perde açıldı. Gözüme ışık kaçmıştı. Sahnedeydik birden ayağım kabloya takıldı ve Samaranın kolunna yapıtım aynı anda yere kapaklandık. Ayağa kalkmamızla herkesin ciddi kıyafetler giydiğini gördük. Bize bakıyorlardı.
-"Girls.!!!"dedi Müdüre sinirle. Samara elime yapıştı ve herkesi iteleyerek odadan çıktık. Yatakhanede Samaraya sarıldım ve ağlamaya başladım.
-"Tilda'nın böyle bir hainlik yaptığına inanamıyorum."dedim
-"Ben biliyordum.."dedi ve uyuduk. Kimsenin gelişini görmek istemiyorduk..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder