7 Ağustos 2011 Pazar

Yeni Arkadaşlar..!

Uyandığımızda herkes bize bakıyordu. Onlara aldırmayarak giyindik ve bahçeye çıktık.

-"Bu sefer bir planın var mı..?"dedim Samara'ya
-"Tabii ki.."dedi bana gülümseyerek ve Christopherların oturduğu masaya gittik
-"Oturabilir miyim..?"dedi Samara. Christopher türkçe biliyordu. Ve Samara çok şanslıydı. Keşke Justinde türkçe bilseydi veya keşke Justini görebilseydim...
-"Hmm.."dedi Christopher ve masada oturan diğer kişilere baktı. Onlar kafalarını salladırlar
-"Okey.."dedi zenci kız.
-"Hi.. My name's Biblo.."dedim ve herkesle el sıkıştım. Masada Christopher, Ahmed, Gina, Drew vardı. Ahmed farslı ve müslümandı, suskun ama iyi kalpli birisiydi. Gina zenci ve hafif kilolu bir kızdı. Drew aptal ve pısırıktı aynı zamanda inekti. Onu Justin itelediğinde görmüştüm. Çok güzel muhabbet ettik. Ve gerçek bir havuz partisi vermeye karar verdik hem de Ginalarda sadece altı kişi olarak... Okul bitiminde bikinilerimizi aldık. Ve müdüreden izin alması için Gina'yı gönderdik. Kabul etmişti çünkü Ginada zengindi. Evleri çok güzeldi ama Tilda'nın ki gibi abartılı değildi. Rahat hissetmiştim Samara havuz kenarında oturup Drewle konuşurken bende Christoher'ın yanına gittim
-"Hey..! Samara'yla konuşmalısın.."dedim gülümseyerek ve yanına oturdum
-"Onunla konuşurken kelimelerimi unutuyorum.."dedi Christopher
-"Ama buna gerek yok.."dedim gülerek
-"Olsun denemeye çalıştım ama her seferinde bir sorun çıkıyor.."dedi Christopher. Kahkaha atmaya başladım böyle çok şirin ve komik görünüyordu. Yanağından makas aldım ve
-"O da senden hoşlanıyor.."dedim
-"Ciddi misin..?"dedi heyecanla
-"Evet ..! Chris o kadar komiksin ki..!"dedim hala gülüyordum. Kurulandık ve Amerikan Tarihi çalışmaya başladık.
-"I dont like .."dedi Samara
-"Okey with me .."dedi Gina ve onu bir sandalye'ye oturtup başına toplandılar
-"Şimdi gözlerini kapat Samara... Ve en mutlu olduğun anı düşün.. Nerdesin..?" dedi Chris
-"Biblo ile birlikte her yerdeyiz..."dedi Samara. Gülümsemiştim. Biraz öyle durduktan sonra gözlerini açtı.
-"Kendini kötü hissetiğinde hep böyle yap.."dedi Chris gülümseyerek. Bana Justini hatırlatmıştı. Ve onu çok özlediğimi... Güneş batıyordu...
-"Teşekkür ederim Chris.."dedi Samara.
-"We have to be popular.."dedi Gina
-"How...?"dedim. Bu çok zordu.
-"I don't know.."dedi Gina
-"we should not be away from each other"dedi Drew.
-"Birbirimizden ayrılmamalıyız.."diye tercüme etti Samara.
-"Of course..!" dedim
-"Uniform..?"dedi Ahmed
-"Ouv.."dedi Samara
-"Hmm.. Yarın buluşalım" dedim aklımda muhteşem bir plan vardı. Ve Gina'nın şoförü bizi okula bıraktı. Sessizce yatakhanelere gittik. Herkes akşam yemeğindeydi ama biz yorgunluktan uyumuştuk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder