7 Ağustos 2011 Pazar

Ve Başardık..!


Sabah olduğunda Gina yatakhanedeydi. Üniformalarımızı giydik. Ve bahçeye çıktık. Hepimiz inanılmaz gözüküyorduk. Drew inanılmaz bir stilistti.! Herkes bize bakıyordu. Altımızda havalı bir şekilde yürümeye başladık ve birden müdüre karşımıza çıktı.
-"Come to my room.!!!"dedi seslice. Şaşırmıştık ve müdürenin odasının yolunu tuttuk. Samara eline kurallar kitabını aldı.
-"7. substance: Fitting accessories skirt is not prohibited " dedi ve eteğimize taktığımız aksesuarları gösterdik.
-"8. Article 3 said the rule would be one color shirt" diye sesini yükseltti Müdüre.
-"No.. Read again.."dedi Samara gülümseyerek
-"2. substance..!"
-"Taytlar düz renkte olmalıdır. Sorry Tights must be solor colors"dedi Samara ve taytlarımızı gösterdik. Müdüre susup kaldı. Samara onu yenmişti..! Çok havalı bir biçimde yemekhaneye gittik.
-"Biz kural çiğnemiyoruz... Hatta uyuyoruz.."dedi Samara bana dönerek.
-"Biliyorum.."dedim gülümseyerek
-"Very cool.."dedi Drew çok mutluydu.
-"Drew you are amazing..!"dedim ve ona sarıldım. O benim en yakın erkek arkadaşımdı.
-"Oww.. Amazing.."dedi Silvia. Hizmetli olmasına rağmen çok kafa dengiydi.
-"Thanks.."dedik Samara'yla. Ve günün sonunda Tilda bizi gördü ve çok sinirlendi. Biz ise çok mutluyduk herkes bize hayran kalmıştı. Yatakhaneye geri döndük. Samara uyuya kalmıştı ben ise Justini düşünüyordum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder