9 Ağustos 2011 Salı

Ger Dönüş


Sabah çığlıklarla uyanmıştık. Samara üstümde tepiniyordu.
-"Justin burada..!"diye bağırıyordu. Çığlık atarak kalktım ve koca okulda pijamalarımla bahçeye fırladım. Kalabalığı aşarak ona ulaştım. Bana bakıp gülümsüyordu. Ona doğru koşmaya başladım o sırada yanına Tilda geldi. Justin ona bakıp gülümsedi. Ve öpüşmeye başladılar... Uyandım Samara üstüme çıkmıştı
-"Sakin ol ama Justin burada.!"dedi Samara. Ne rüya mıydı..? Ne Justin mi..? Koş Biblo.!!!!!! Pijamalarımla koşmaya başladım herşey rüyamda ki gibiydi. Ve yine kalabalığı aştım. Justin beni fark etti ve gülümsemeye başladı. Ona doğru koştum ve sarıldım.
-"Seni çok özledim.."dedim ve tam öpecekken müdüre gelip kolumdan çekiştirdi.
-"Justin Bieber is a student... !"dedi müdüre. O sıradan bir öğrenci değildi o benim  Justinimdi. Sinirle yatakhaneye koştum. Samara da peşimden geldi
-"Artık dayanamıyorum..! Türkiye'ye gidelim gerekirse ama bu okul bitti.!"diye bağırdım
-"Hey..! Sakin ol.."dedi Samara ve beni durdurmaya başladı. Ders için çantamı aldım ve çıktım. Yine herkes bana bakıyordu.! Matematik sınıfında herkesin dikkatle izlediği Justini gördüm. Ona doğru yaklaşıp
-"Oturabilir miyim..?"dedim normal davranmaya çalışarak
-"Tabii ki.."dedi Justin.
-"Seni çok özledim.."dedim
-"Bende ve türkçe öğrendim.."dedi Justin. Ona bakamıyordum. Önüme doğru bakarak konuşuyordum ve sınıfta ki herkes bize bakıyordu. Christopher yanımıza geldi ve
-"Ona normal davranmayan disipline gönderilecek.."diye fısıldadı. Çok saçmaydı.! Biz birbirimize aşıktık.'! Öğretmen geldi ve en sevmediğim dersi anlatmaya başladı. İlk günden disipline gönderilen 4 kişi vardı bile... Takmamaya çalıştım ve ders bitiminde Samara'nın koluna girip dışarı çıktık. Her zaman ki masamız yerine eski masamıza oturduk. Justin bahçeye çıktı herkes ona bakıyordu. O ise yanımıza oturdu. Sustuk hiç konuşmadık. Herkesin gözü bizdeydi.
-"Bu böyle olmaz.."dedi Samara
-"Yakında alışırlar.."dedi Justin
-"Gerginliiiik.."dedi Christopher
-"Nereye kadar Justin..?"dedim. Gözlerime baktı. O gözleri görmek için herşeyi kabullenirdim.
-"Buraya kadar..!"dedi Samara
-"Ne..?"dedim heyecanla
-"Önünüze dönün..! Hemen..!"diye bağırdı Samara ayağa kalkarak. Hiç kimse türkçe bilmiyordu ama önlerine dönmüşlerdi. Samara ise korkutucu derece sinirli görünüyordu. Yerine oturdu.
-"Waovv.."dedi Justin hayranlıkla
-"Gerçekten süperdin.."dedim gülümseyerek ve boktan işaretimizi yaptık.
-"Bu iş böyle yürümez.."dedi Samara
-"Ne işi..?"dedi Justin
-"Biblo ve sen.."dedi Samara
-"Haklısın. Planını söyle.."dedi Justin
-"Kendimizi okuldan attıracağız.."dedi Samara
-"Kesinlikle olmaz..!"dedim
-"O zaman okuldan kaydımızı sildirip yeni bir okula kaydettireceğiz.."dedi Samara
-"Ailelerimiz..?"dedim
-"Bu okulun Türk düşmanı olduğunu söyleyeceğiz..."dedi Samara
-"Mantıklı..."dedim
-"Mükemmel..."dedi Justin
-"Samara bir dakika konuşabilir miyiz..?"dedi Christopher.
-"Tamam Chris..."dedi Samara ve yürümeye başladılar. Justinle yalnız kalmıştık.
-"Özledim..."dedi Justin
-"Bende.."dedim
-"Sana şarkı yazdım.."dedi Justin
-"Gerçekten mi..?"dedim sevinçle
-"Evet klip çekmeyi düşünüyoruz.."dedi
-"Klipte oynamak istiyorum.."dedim
-"Olmaz kesinlikle olmaz..."dedi Justin
-"Neden..?!"dedim
-"Çünkü ben oynayacağım.."dedi Samara
-"Evet.."dedi Justin sırıtarak
-"Yaaa.!"dedim
-"Üzgünüm ama senin California'ya gelme nedenin Justindi benimkisi ise oyunculuk... Düşündüm de bir yerden başlamalıyım.."dedi Samara
-"Chris nerede..?"dedim
-"Gitti..."dedi Samara umursamaz bir şekilde
-"Nereye..?"dedim
-"Sanane..."diye karşılık verdi.
-"Tamam..."dedim
-"Aileni aradım. Kabul ettiler..."dedi Samara.
-"Yani..?"dedim
-"Birazdan müdüre yanımıza gelecek.."dedi
-"Hi Girls..! And Justin..."dedi Müdüre
-"Selam.."dedi Samara inadına
-"Hi..!"dedim sevimli bir şekilde. Müdüre bize herşeyi açıkladı. Yarın gidiyormuşuz. Ödemelerimiz yapılmış. Valizlerimizi hazırlamak için odalarımıza döndük. Justinde okul kaydını sildirmek için Müdürenin odasına gitti.
-"Ben Chris'in yanına gidiyorum.."dedi Samara
-"Tamam valizini hazırlarım sen git.."dedim. Valizleri hazırlayıp Samara'yı beklemeye başladım. Gözleri yaşlı bir şekilde geldi.
-"Bu da bitti.."dedi Samara. Ayağa kalkıp ona sarıldım.
-"Benim yüzümden..."dedim
-"Seninle ilgisi yok gerizekalı.."dedi Samara
-"Evet var.. Justini bu kadar sevmeseydim ve ingilizcem iyi olsaydı burada kalabilirdik.."dedim
-"Boşver..."dedi Samara.
-"Son kez cehennemde uyumalıyız..."dedim
-"Memnuniyetle.."dedi Samara ve uyuduk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder