11 Ağustos 2011 Perşembe

Kalkma vaktiydi... Hazırlanıp aşağı indik. Justin valizlerimizi yeni arabasına koydu. Ve sonsuza dek bu okuldan uzaklaştık...
-"Kurtulduk..!"diye bağırdı Samara. Justin ise -Love Me-'yi açtı
-"Görmemişin şarkısı olmuş.."dedi Samara ve cd'yi değiştirip Lady Gaga açtı.
-"Love me'yi severim.."dedi Justin
-"Bende fuck you'yu severim.."dedi Samara
-"Samara şu anda mutluyuz.."dedi Justin
-"Evet neden senin arabesk şarkılarını dinleyerek üzülelim ki..?"dedi Samara
-"Lady Gaga'yla tanışmak ister misin..?"dedi Justin
-"İsteseydim tanışmış olurduk.."dedi Samara. Haklıydı... Justini onun sayesinde tanımıştım.
-"Tamam Samara. Sorun ne..?"dedi Justin
-"Senin bu kadar ünlü olman sorun.!"dedi Samara
-"Susar mısınız artık..?"dedim
-"Üzgünüm.."dedi Justin. Judas çalmaya başlayınca Samaranın keyfi yerine geldi
-"Bizi nereye götürüyorsun..?"dedim
-"Benimle kalmanızı çok isterim ama istemezseniz ev tutabiliriz."dedi Justin. Samaraya baktım.
-"Evin reisi ben olursam kabul.."dedi Samara
-"Reis..?"dedi Justin
-"Müdür gibi birşey.."dedim
-"Evin müdürü annemdir.."dedi Justin
-"Artık benim.!"dedi Samara
-"Pattie Lynn.."derken Justin Samara sözünü kesti.
-"Palette =D"dedi Samara
-"Ha..?"dedi Justin evlerine gelmiştik.  Kocaman ve lüks harikası demek az kalır... İnanılmaz bir evi vardı.
-"Dünya'nın 8. harikası Justin Bieber falan değil Justin Bieber'ın evi.."dedi Samara. Ağzımız açık evi izliyorduk. Bu evini yeni görmüştüm. Fazla güzeldi...
-"Kızlar inebilirsiniz..?"dedi Justin. Kapımı açtı ve indik. Hizmetçiler kapıda bizi bekliyordu. Büyük kapıdan geçergeçmez burnuma leylak kokusu geldi. Hizmetçiler Justini ve bizi selamladı. Samara hemen eve yayılmıştı.
-"Hadi bizi gezdir.."dedi Samara
-"Tamam bu taraftan.."dedi ve evi gezmeye başladık. Bize verdiği oda çok güzeldi. Hayatımda gördüğüm en büyük odaydı. Üstümüzü değiştirip öğlen yemeği için aşağı indik. İnanılmaz bir sofra hazırlanmıştı. Samara koşarak indi.
-"Hadi bağalım buyur Justin, çekinme.."dedi ve hızla yemeğe başladı. Onu boşverip gülümseyerek Justinin yanına indim. Sandalyemi çekti ve oturdum.
-"Afiyet olsun Samara."dedi komik bakışlarıyla Justin
-"Yemek yerken konuşulmaz."dedi Samara ve yemeğe devam etti. Çatalımla yemekten alırken üstüme döktüm. Justin ise elimden tuttu
-"Sakin ol..Artık hep yanımdasın.."dedi ve elimi bırakıp peçeteyle üstümü sildi. Çatalımla yemekten alıp ağzıma uzattı. Yedim ve gülerek
-"Bebek değilim..Sadece sakarım.."dedim
-"Evet bebeksin. Justinin bebeğisin.."dedi Justin gözlerime bakarak
-"O zaman baby baby huuuğğ"dedi Samara
-"Saol Samara.."dedim gülerek. Justin ise ters bakıyordu.
-"Tamam lan .. Bebekte üç beş tur atarım.. Bir sen bir ben bir de bebek..!"dedi Samara.
-"Karnın doydu mu bari..? Tüm dünya'yı yedin de."dedi Justin,
-"Doymadı.."dedi Samara ve pizzasını yemeğe devam etti. Hatta gece için milkshake, cheesecake ve turta siparişi verdi.
-"Obez."dedim şakasına
-"Gerizekalı bulmuşken ye.."dedi Samara
-"Bu kadar yersen klibimde oynayamazsın. Şişko kızlardan hoşlanmam.."dedi Justin
-"Sikem senin şişko kızını. Daş gibiyim.."dedi Samara
-"Sikem..?"dedi Justin
-"Fucker baby.."dedi şiveli bir biçimde Samara
-"Kötü kız.."dedi Justin
-"Nerde lan Pattie..?"dedi heyecanla Samara
-"Ne..?"dedi Justin
-"Kötü kız dimedin ni..?"dedi Samara
-"Didim.."dedi Justin
-"Eee bende Battie geldi zanarım.."dedi Samara. Justin anlamamıştı. Samarayı dürttüm. Bana gülerek baktı.
-"Yemekler çok güzel.."dedim konuyu değiştirmeye çalışarak
-"Ah birde yemeyi bilsen.. Çatalı tutuşuna bak.."dedi Samara dalga geçerek
-"Poff."dedim göt olarak..
-"Justin emmi nereye gidiyoruz akşam..?"dedi Samara
-"Evde kalmalıyız. Muhabirler evin kapısında bekliyor.."dedi Justin
-"Ciddi misin..!"dedi Samara heyecanla
-"Malesef.."dedi Justin. Bu çok sinir bozucuydu. Justin beni saklıyordu resmen.
-"Benim için haber olmak önemli değil..."diye mırıldandım.
-"Benim için önemli... Bir hafta sonra sıkılırlar..."dedi Justin
-"Bir hafta mı..?!"dedim
-"Süper.!"dedi Samara
-"Evde wii oynarız.."dedi Justin. Ve yemeği bitirip piyano çaldık. Klipten bahsettik ve upuzun bir süre wii oynadık. Guitar hero inanılmaz birşeydi..! Akşam yemeğinden sonra Samaranın özel isteği cheesecakelerden yerken Justin berbat bir konu açtı.
-"Biblo yatalım mı..?"dedi Justin
-"Ne..?!"dedim. Aslında bunu bende düşünmüştüm. Çok merak ediyordum
-"Oha..!"dedi Samara
-"Ciddiyim ben.."dedi Justin
-"Justin ben bakireyim.."dedim
-"Ne..?"dedi Justin
-"She's virgin.."dedi Samara. O bu sözcükleri iyi bilirdi.
-"Oh... Biliyorum.."dedi Justin
-"Eee..?"dedi Samara
-"Benimde ihtiyaçlarım var. Sizi tanıdığım günden beri ilişkiye girmiyorum."dedi Justin
-"Haklı.."dedi Samara bana bakarak. Ben konuşamıyordum.
-"Ben su içicem."dedim ve kalktım.
-"Samara..?! Uzun zamandır ilişkiye girmiyorum çok rahatsızım.."dediğini duydum Justinin
-"Biblo hazır değil.."dedi Samara. Kapının arkasına saklandım ve dinlemeye başladım.
-"Yani..? Sürtüğün tekiyle mi birlikte olayım..?"dedi Justin
-"Ona biraz zaman ver..? Örneğin yarın..?"dedi Samara
-"Tamam .. Ama beni de anlayın.."dedi Justin
-"Justin emin ol seni ve Bob'u anlıyorum.."dedi Samara gülerek. Justin kıpkırmızı oldu. Ben içeri geçtim ve bilmiyormuş gibi davrandım.
-"Benim uykum geldi.."dedim
-"Tamam.."dedi Justin
-"Amığa bak böyle yerlerin tadını çıkartmaz gider uyur.."dedi Samara. Ama Justinin anlamadığına eminim... Kalktı ve birden dudaklarıma yapıştı. Dengemi kaybedip koltuğa düştüm. Eliyle başımı tutuyordu. Nefes almam zorlaşmıştı. Alt tarafıyla baskı uyguluyordu. Hissetmiştim ve korkudan onu iteklemiştim. Hızla yere düştü.
-"Sorry.."dedim heyecanla ve gülmekten pancar gibi olan Samaranın koluna yapışıp odamıza doğru koşmaya başladım. Hemen uyudum. Samara ise hala evi geziyordu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder