7 Ağustos 2011 Pazar

Burada Sadece Bekliyorum.!!!

Uyandım ve Samara'ya pas vermeden giyindim. İlk ders Amerikan Tarih'iydi. Aman ne hoş..! Sınıfa girdiğimde Tilda'nın yanı boştu ve Samara daha gelmemişti. Tilda eliyle bana işaret yaptı ve karşılık veremeden yanına oturmak zorunda kaldım. Samara sınıfa gelip bizi gördüğünde yıkılmıştı. Tilda'ya baktım. Şeytanca gülümsüyordu. O an kalkıp Samara'ya sarılmak istedim. Ama Samara birden sinsileşti ve hızla yerine oturdu. Öğretmen sınıfa girdiğinde saçmalayıp duruyordu. Bir Türk olarak Amerikan Tarihi dersi dinlemek sıkıcıydı. Öğretmen bana döndü ve samimi bir şekilde birşeyler diyerek adımı söyledi. Tilda beni dürttü ve ayağa kalktım. Ne söyleyeceğimi bilemiyordum. Tilda'ya baktım sinsice gülümsüyordu. Samara olsa birşeyler söylerdi... Cevap veremedim ve yerime oturdum.
-"Senden Türkler ve Amerikanlar hakkında bir ödev istiyor.."dedi Samara arka sıradan sert bir sesle.
-"Haa.. Okey.."dedim kafamı sallayarak. Ders bitiminde baş ağrılarım artmıştı. Tilda da diğer kızlarla bahçeye inmişti. Samara'nın yanına giderken
-" Biblo..?"dedi bir oğlan sesi.
-"Justin..?"diyerek sevinçle arkamı döndüm
-"Yes.."dedi Justin. Evet bu Justindi ama bizim sınıfta ki yakışıklı Justin. Benim Justinim değil..!
-"Justin hi.."dedim gülümsemeye çalışarak
-"Hi swetty.."dedi Justin. Bu sözcüğün anlamı güzelim demekti.!
-"Wazzup..?"dedim sevinçle
-"I'm.. I'm..."diye kekelemeye başladı. Birşey olmuştu.
-"Justin.? Are you okay..?"dedim. Sinirle arkasında geçen çocuğu iteledi.
-"Hey..Relax.."dedim Justini ayırmaya çalışırken.
-"Okay.. Sorry.. Aaa.. "dedi ve cebinden bir kağıt çıkarttı.
-"No problem.."dedim gülümseyerek
-"Sen benimle dansa gelmek ister mi.?"dedi Justin. Çok şaşırmıştım.
-"Hey..! Tilda likes you..."dedim gülümseyerek
-"Oh.. Okay.."dedi somurtarak. Elimi sonra görüşürüz der gibi salladım ve uzaklaştım. Dersler her zaman ki gibi geçmişti ve Samara hiç benimle konuşmamıştı. Her fırsatta benden kaçıyordu. Tilda'da Justinle olanları duymuştu..! Yarın olmasın..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder